وبلاگ شخصی امیررضا توکلی

بلوغ فکری یعنی 1- خودآگاهی 2- مطالعه 3- تجربه 4- منطق / و ضریب هوشی که نقش کاتالیزور رو داره.

وبلاگ شخصی امیررضا توکلی

بلوغ فکری یعنی 1- خودآگاهی 2- مطالعه 3- تجربه 4- منطق / و ضریب هوشی که نقش کاتالیزور رو داره.

انیمیشن استاپ موشن اکشن :)

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۲۷ ب.ظ

13 سالگیم مدرسه راهنمایی حلی بودم، از عجایبشم این بود که کلاس انیمیشن سازی داشتیم! یه تیم 4 نفره داشتیم که قرار بود انیمیشن رو بسازه منم قرار شد عکسارو بگیرم. خوبم گرفتم ولی خوب پیش نرفت و تهش نه صدایی از انیمیشن میومد و نه خط داستانی درست و حسابی داشت. دو سال دیگه اومدم یه سری عکس دیگه گرفتم و اضافه کردم به عکسای سابق و دیگه بار آخر سال 97 بود که وسطای خوندنام واسه کنکور گفتم یه تفریح خوب میخوام! اومدم و یه هفته وقت گذاشتم و با عکسایی که قبلا گرفته بودم و یه سری وویس افکت، ساختمش :) سایت اجازه قرار دادن iframe نمیده خودتون برید یوتیوب ببینید https://youtu.be/uD3Zu8uP_Rw

 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۲۷ ب.ظ
  • امیررضا توکلی

نظرات  (۲)

خیلی بانمک بود 😂⁦👌🏻⁩ 

از صحنه های دعوا و تیر خوردن نگم ولی دوتا تیکشو واقعا دوس داشتم 

اولی اون صحنه تعقیب 

دومی وقتی تفنگش خالی شد

پاسخ:
لطف داری مرسیD: 
اتفاقا کلیپو دادم به استیونمون (اسپیلبرگ رو میگم) قراره فیلمش کنه xD

اگه دقیقا طبق همین داستان و بازیگرام همین مدلی باشن من خودم اولین بلیطو میگیرم 😂

پاسخ:
SOLD OUT!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی