وبلاگ شخصی امیررضا توکلی

بلوغ فکری یعنی 1- خودآگاهی 2- مطالعه 3- تجربه 4- منطق / و ضریب هوشی که نقش کاتالیزور رو داره.

وبلاگ شخصی امیررضا توکلی

بلوغ فکری یعنی 1- خودآگاهی 2- مطالعه 3- تجربه 4- منطق / و ضریب هوشی که نقش کاتالیزور رو داره.

چند بیت شعر :)

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۵۹ ب.ظ

دیسکلیمر: شاعر نیستم! اینارو فقط واسه دل خودم مینویسم گفتم حالا یکم شیرشون کنم (-; 
قضیه مال زمانیه که سختی ها تموم شد و زندگی قشنگ شد، و نشستم و یادی از دوران سخت کردم و بعد تبدیلشون کردم به شعر:
 

یه دورانی همه حرفام سخیف بود، همه عمرم فنا، فکرم کثیف بود

به هر جا میشدم ایمن نبودم، سرم پر بود و اعصابم ضعیف بود

دلم از استرس هی باد میکرد، سرم از دردش هی بیداد میکرد

تو مغزم انگاری سگ بسته بودن، به هر کی میرسید فریاد میکرد

چو سنگی بودم و نرمی کجا بود، چو یخ میبودم و گرمی کجا بود

فشنگم پر ز باروت بود اما، منِ مشقی، اصلا مرمی کجا بود

خیالم بود که قلبم پر کشیده، همه احساس و عشقم ته کشیده

هزاران جوخه افکار منفی، به سوی مغز من لشکر کشیده
 

تخلصمو چی بذارم؟ D:

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۵۹ ب.ظ
  • امیررضا توکلی

نظرات  (۱)

اوه مرد =(

من میگم شعرتو واسه "هیچکس" بفرست شاید خوندش.

 

پاسخ:
میدم یاس ;d
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی